Alla inlägg under september 2014

Av everyoneisamazing - 25 september 2014 16:18

Jag kollade nyss min bloggs sidvisningar och blev så sjukt glad när det visade sig att jag fått 50 sidvisningar. Jag vet att det inte är så jätte mycket och det säkert är personer som gått in flera gånge, men jag bryr mig inte så jättemycket eftersom det betyder att folk verkligen är engagerad och kollar om jag lagt upp något nytt.

Jag bryr mig egentligen inte om ifall jag får flrea tusen läsare men som dom flesta andra bloggare tycker jag att det vore roligt så att flre får ta del av bl.a min vardag och mina tankar. Ledsen för att det kanske inte e så jättelånga inlägg men som jag sagt/ skrivit förut så vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om så det vore jätteroligt om ni skrev i kommentarerna vad ni vill läsa på min blogg.


Ses sen

Av everyoneisamazing - 24 september 2014 10:53

Just nu är jag i skolan och spelar Quizkampen med mina kompisar under vår en och en halv timmes långa håltimma... 

Vi ska ha matte sen när vi börjar igen. 


//Ses sen!!

Av everyoneisamazing - 3 september 2014 18:29

Hej allihopa!

För snart tre veckor sen så började iallafall jag i 7:an och har därför inte kunnat blogga eftersom jag börjat få läxor nu. Jag slutar också rätt så sent på dagarna och därför brukar jag även vara så trött att jag inte orkar starta datorn och skriva ett inlägg men idag var jag inte lika trött som vanligt efter att ha slutat extra tidigt. Jag har haft rätt så mycket att tänka på efter att ha fått reda på att mina gamla lagkompisar i lag 4 från Uppsala Voltige har bytt upp till lag och bara jag och min kompis Olivia går kvar sen förut. Självklart blev jag och Olivia väldigt ledsna eftersom det precis börjat gå bra för oss på tävlingar, våra föräldrar mejlade till en av våra tränare och frågade varför dem hade bytt men inte vi och vi fick svar på det igår. Självklart vill jag och min kompis byta upp men det finns inte plats i några lag med högre svårighetsgrad. Därför har jag fått två olika beslut att välja mellan och dem är:

1. Gå kvar i laget där det börjat massa nybörjare, eller 2. sluta med voltige. JAg har haft väldigt svårt men har nu kommit fram till att jag antsgligen kommer sluta helt med voltige. Det var ett svårt beslut eftersom jag hållit på med voltige i fyra år(tror jag) och jag älskar att hålla på med det. Det är inte så roligt att köra med nybörjare och nästan vara tvungen att börja om helt så därför kommer jag antagligen sluta.


Jag hoppas ni inte blev uttråkade av att läsa det här (om ni gjorde det) eftersom jag bara skriver vad jag tänker på, men tack för mig den här gången så ses vi snart.

Presentation


Som sagt här kommer ni få läsa om mitt liv och andra roliga saker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards