Alla inlägg under oktober 2014

Av everyoneisamazing - 30 oktober 2014 18:31

hej!! Just nu sitter jag på mammas jobb(hon e frisör) och håller på att vänta i tjugo min för att mina slingor ska bli klara.. Det e bara 10 min kvar nu... Men imorgon ska jag till min kompis för att gå halloween, vilka andra ska gå halloween?? Och sen ska jag även sova över där för att sen på lördag åka till Stockholm med henne för att gå på ComicCon!! YaY!! Ska någon annan gå på ComicCon?? Aja nu ska jag fortsätta vänta.. Hejdå!!

Av everyoneisamazing - 24 oktober 2014 09:47

YaY sitter och väntar på att bilden ska börja och en av min kompisar gör en fläta, en annan har precis läst min blogg( du vet vem du är när du läser det, om du läser det) en annan av min kompisar flätar den som flätar mig och den sista sitter med mobilen. Jag sitter ju och gör ett inlägg här och jag är glad eftersom det är sista dagen innan höstlovet och bara 7 och en halv dag tills jag ska till stockholm och gå på ComicCon !!! YAY!!! Ses sen!!

Av everyoneisamazing - 20 oktober 2014 12:04

Hellur!!


Har märkt att jag nästan aldrig lägger upp några inlägg på den senaste tiden...

Andledningen till det är Att jag typ inte vet vad jag ska skriva... denna helg har jag inte gjort så jätte mycket bara plockat svamp med min kompis och sen löst noveller till jag har fått en väldigt jovbig huvudvärk... Nu ska jag ha HKK så ses sen.

Av everyoneisamazing - 14 oktober 2014 15:24

What do you do when you don't know what to do

When you want to do more than you can do

What do you do when you feeling alone

and you don't have anyone

Presentation


Som sagt här kommer ni få läsa om mitt liv och andra roliga saker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards