Alla inlägg under mars 2015

Av everyoneisamazing - 27 mars 2015 16:53

Det är påsklov nu vilket betyder inga läxor eller prov eller något som har med skolan att göra. Såååå skönt. Eller det kanske bara e jag som tycker att det e skönt... Aja jag hade ett biologiprov sista lektionen idag och det kan ha varit så att jag pluggat hela veckan för det eller så kan det ha varit så att jag pluggat några få dagar, men det gick (enligt mig) super bra. 
//hejdå ses någon gång

Av everyoneisamazing - 22 mars 2015 16:13

Senaste månaden kortfattat: gjort illa knät, varit sjuk, blivit arg på grannen, haft typ tre prov.... Okej det var min månad så aa... Men jag e sjukt ledsen för att jag inte uppdaterat på en månad typ.... Jag har haft sjukt mycket i skolan... Men aja ingen bryr sig väl om det... I fredags när jag kom hem ifrån skolan så var det skit väder och iskalkr ute, och då gick jag förbi våra grannars hus och är typ glad för att jav snart ska få träffa mina kusiner i Danmark. Men när jag jag kollar in på mina grannars tomt så ser jag deras hund (som dom haft i ca ett halvår!! den var valp när dom fick den) sitta utanför och krafsa på deras dörr för att få komma in.!! Dom hade bara lämnat hunden ute när det var iskallt ute!! Det gjorde så att min dag gick från att vara super bra och härlig till att den blev skit för att mina grannar inte har uppsikt över deras hund!! (de har lämnat den utanför flera gånger)  ca en halvtimme senare får jag reda på att mina kompisars hund ska avlivas under sportlovet.. vilket gjorde så att min dag blev ännu mera skit för att den hunden har jag känt ända sen den var valp och den har typ hjälpt mig att bli av med min hundrädsla så det är super tråkigt att få höra.... Men vi hörs!! 


// byeeeeee from me

Presentation


Som sagt här kommer ni få läsa om mitt liv och andra roliga saker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards