Alla inlägg under februari 2015

Av everyoneisamazing - 1 februari 2015 16:40

E det bara jag som stör mig på när man vill skypa med någon och så e dem online och när man skrivit till dem så bara ändrar dem till typ tillfälligt borta eller nåt sånt?? 

Jag vill spela med min kompis men han ändrade till tillfälligt borta och förhoppningsvis så kommer han tillbaka snart och ringer mig på skype.           Det e konstigt (typ) att man kan känna sig så ensam fast man egentligen inte är det.. Någon annan som brukar känna sig ensam i skolan fast man egentligen inte är ett dugg ensam? Om någon följer denna blogg och vill visa att det finns någon som bryr sig om att gå in här rätt så ofta och kollar om något nytt kommit så får du gärna skriva i kommentarerna. Någon som vart med från i somras då jag började??



//Love ya all

Presentation


Som sagt här kommer ni få läsa om mitt liv och andra roliga saker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards