Alla inlägg under januari 2015

Av everyoneisamazing - 30 januari 2015 17:38

Hehe det blir ett till inlägg i dag..


Jag tycker att jag har det bra och så i skolan men liksom igår pratade jag och min kompis och hon berättade att hon kände sig utanför..... Jag berättade att jag också kände mig lite utanför eftersom det ibland är så att jag vill säga något så är det inte någon som lyssnar utan dem börjar prata om annat... Super roligt!!! Inte!! Självklart att man känner sig utanför när ingen lyssnar. Jag har en sak som jag gärna skulle vilja berätta för dem men jag vill inte för att.. jag vet inte... tror jag e rädd, eller nåt sånt, för att dem inte riktigt kommer bry sig(det är en rättså allvarlig grej som verkligen tynger mig, min familj vet om det). Jag har inte berättat för någon om det och självklart känns det inte riktigt bra att berätta om det för några som knappt lyssnar på mig. Jag är inte mobbad eller något sånt men det är bara jobbigt att känna sig utanför då och då... Jag tycker jag kan skriva privata tankar här och så, eftersom jag inte kommer att ge ut mitt namn på bloggen. Men jag vill inte skriva ut den sak som tynger mig just nu här för att jag tycker det är välditg, väldigt privat och jag hoppas ni accepterar det. 


//Bye, bye for this time and leave a comment

Av everyoneisamazing - 30 januari 2015 17:02

Hej igen!!


Har sjukt mycket ångest just nu för att jag inte uppdaterat på månader(bokstavligen).... När jag gick in och kollade statistiken idag så hade min blogg typ 19 visningar in januari. Vet att det inte är mycket men att folk fortfarande går in på min blogg och kollar om det kommit upp något nytt är super roligt. Nu ska jag ta tag i bloggen och försöka att logga in och skriva minst ett inlägg per vecka. Det är roligt att få se att folk fortfarande e inne här då och då och det ger mig peppning att forstätta skriva inlägg här. Snälla fortsätt gå in här och kolla då och då.



//Bye from me  

Presentation


Som sagt här kommer ni få läsa om mitt liv och andra roliga saker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards